FacebookInstagram
Skidskolans program för 2019 ute nu!

Alla skidskolans kurser finns nu publicerade här och på myClub. Anmälningen för alla kurser (förutom Marcus Sandell Racing School) börjar den 5.11.2018 kl. 12:00! Observera även, att våra populära sportlovskurser också finns publicerade och öppnar för anmälan den 5.11.2018.

Lördagen den 12.1.2019 kan det finnas undantag i kurstidtabellerna på grund av att vi firar Granibackens 85-årsdag fr.o.m. kl. 11 framåt i backen (öppet evenemang för alla). Du kan läsa mera om evenemanget här 🎂🤩.

Instruktioner för hur du hittar 10-veckors kurserna och Sportlovskurserna på myClub:

Logga in på myClub med dina inloggningskoder. Här finns instruktioner för registrering av ny profil samt annan viktig information gällande skidskoleanmälan.

Gå till:

händelser ➡️ andra ➡️ filtrera ➡️ välj grupp.

Mercedes-BenzMandatum LifeLevi
CRMHellyHansenOptiwaxSkigarageNetvisorMotonet